wtorek, 24 lipca 2012

Babeczka w zlocie

Dzis babeczki na szyję na łańcuszkach w kolorze złtym.
Co sadzicie o takim połączeniu?




Wczoraj wybrałam się z psiakiem na spacer nad Wisłę. Jeśli będziecie na Pradze warto przespacerować się trasą nad Wisłą lub przyjechać tu na rowerach ;)
Już po drugiej stronie Wisły poszłam na lody ale nie byle jakie ;>
Lody na Patyku to nowy lokal przy ulicy Lipowej 7a( zaraz przy BUW-ie).
 Lody są robione na miejscu i są po prosty przepyszne ;) Wczoraj próbowałam miętowych ^^
Tu macie fanpaga: https://www.facebook.com/cukiernialodynapatyku/info

A tu zdjęcia z mosty Śląsko-Dąbrowskiego ;)



6 komentarzy:

  1. ooo nie wiem jak dla innych, ale dla mnie to zdecydowanie jedne z najlepszych Twoich babeczek wprost cudowne !!! ah...po prostu się zauroczyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem kolor złoty bardzo pasuje, są wtedy takie jeszcze bardziej wyjęte prosto z "Alicji w krainie czarów" :)
    Zaprosiłam Cię do zabawy na moim blogu, zapraszam po szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kolor złoty. śliczne się komponuje z babeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne
    zapraszam do mnie http://this-is-my-sweet-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...