niedziela, 22 czerwca 2014

Słodkie pudełeczka // Targi w Łodzi info

Skoro mam dziś rano trochę czasu ( mój chłopak pojechał grać w piłkę więc mam chwilową przerwę od remontu ;) ) więc wrzucam kolejny post. Zdjęć rzeczy których nie widzieliście mam całkiem sporo . Dziś pudełeczka. Podobne są w moim butiku na Dawandzie. Tamte są okrągłe, te kwadratowe. Wszystko przez empik który spłatał mi figla i nie miał już okrągłych pudełeczek. A byłam w pięciu empikach... Taka złośliwość losu, jak czegoś człowiek potrzebuje to nigdzie tego nie ma ;) Robiłam je dla klientki, na szczęście bardzo wyrozumiałej - kształt pudełeczek jej nie przeszkadzała przy zielonym miałam wolną rękę ;)








Znalazłam też zdjęcie starszej szafeczki. Zupełnie o niej zapomniałam ;)





Jak już wspominałam w poprzednim poście w sobotę wybieram się do Łodzi na targi.
Ty macie dokładne info:
URBAN SUMMER FESTIVAL

Jeśli jesteście z Łodzi lub okolic to serdecznie zapraszam Was na moje stoisko ;)

W sobotę są targi a w niedzielę razem z grupą znajomych będziemy zwiedzać miasto. 
Możecie polecić mi jakieś dobre knajpki, miejsca warte uwagi, coś do zwiedzania?
Internetowe przewodniki wydają się być dość ubogie w informacje... więc liczę na Was ;)


Udanej niedzieli,
LL

 

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają. :)
    http://alreadybeenandgone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, co za ironia losu. Pochodzę z Łodzi ale mieszkam w Szczecinie, gdyby te targi były troszkę później to bym na 100% przyjechała, a tak zostaje mi podziwianie Twoich prac na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, zapomniałam napisać, że warte uwagi na pewno są takie miejsca jak : ul. Piotrkowska, jeżeli będzie otwarte to muzeum kinematografii no i polecałabym zobaczyć Manufakturę ( centrum handlowe ). Takie centra są wszędzie ale Manufaktura zadziwia swoją wielkością i wyglądem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne! Najbardziej spodobała mi się szafeczka :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prace:) ja jestem Łodzianką ale już kilka lat mieszkam gdzie indziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś na pewno przyjadę zobaczyć twoje prace na żywo. Życzę dobrej zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...