środa, 24 czerwca 2015

Łyżeczki do kawy latte i deserów

Dziś przychodzę do Was z nowymi łyżeczkami. Jeśli nie pamiętacie poprzednich to koniecznie obejrzyjcie moją kuchenną kolekcję. Teraz zaopatrzyłam się w dłuższe łyżeczki które idealnie nadają się do lodowych deserów czy kawy latte ( mojej ulubionej <3).









Która podoba Wam się najbardziej?

Łyżeczki znajdziecie w moim butiku :
http://pl.dawanda.com/shop/LemonLovely/2918035-Kolekcja-kuchenna

......................................................................................................

Uwaga, ogłoszenie !

Między 29.06 a 12.07 jestem na urlopie. W tym czasie nie będę realizować zamówień ani odpisywać na maile. Wszystkie zamówienia opłacone do najbliższej niedzieli wyślę przed wyjazdem.

.......................................................................................................

P.S. W trakcie mojego urlopu możecie zaglądać na Instagram, tam na pewno będzie się coś działo ;>


xoxo
LL

21 komentarzy:

  1. rewelacyjnie wyglądają i zarazem bardzo smacznie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne ;)
    Babeczka i piegusek wymiatają ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie smakowite te łyżeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie cudne! :D To musi być super uczucie jeść pyszne lody taką słodką łyżeczką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze! Ciekawe jak się sprawują... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł z tymi łyżeczkami :) Jak dla mnie to wszystkie są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. so cute!!! want to buy it xx

    http://the-newone.blogspot.ru/

    INSTAGRAM - hellodashi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pewnie pomyliłabym się i przez przypadek ugryzłabym łyżeczkę :) Pięknie wyszły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne! Kurcze ja to bym chciała takich z 15 różnych. Oj co Ty ze mną zrobiłaś! Teraz będzie mi się sniło po nocach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze, lubię takie misterne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bosko, chce takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie znalazłem idealny prezent dla mojej kobiety na tegoroczne święta :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ^^ Zwłaszcza ciasteczko ;3

    Sama bym w życiu na coś takiego nie wpadła. Wystarczy, że kiedyś chciałam zrobić coś podobnego z pen drivem - ach te internetowe zdjęcia - ale zapał uciekł od razu, gdy do mnie doatarło, że elektroniczne urządzenie może nie przetrwać tych kilkunastu minut w piekarniku xd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...