środa, 11 kwietnia 2012

Lusterko

Wczoraj byłam z mamą na giełdzie na Broniszach. Miałam nadzieję że w jednej z hal (jest ich tak kilka, głównie z owocami, warzywami i spożywką) znajdę jakieś gadżety do biżuterii. Znalazłam tylko kwiaty ( giełda kwiatowa wygląda po prostu cudownie ^^), świeczki i .... serwetki ;D Od nie dawna bawię się również decouparzem- ozdabiam głównie pudełka na prezenty dla rodziny. Znalazłam kilka pięknych kwiecistych serwetek . Może jak znajdę chwilę to zmajstruje jakieś pudełko ^^
A tymczasem lustereczko

Wymiary
około 7x7cm




12 komentarzy:

  1. aaa chcę takie! :) jest świetne!:) ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam w halach na Broniszach jak tata był z warzywami i jakoś nie mogła się tam połapać ale skoro ty coś tam kupiłaś do bizu to jadę tam szybko i muszę coś wybrać :) a lustereczko jest po prostu mega :p

    zapraszam do mnie http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie nic nie znalazłam, tylko serwetki do decouparzu

      Usuń
  3. Super , takie pomysłowe.!;3
    Zapraszam do mnie.!;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to lusterko. Takiego to jeszcze nie widziałam, oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ,,smaczne" :D oj, jak bym sobie podjadła takich pączusiów, czekolady....... Mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  6. ale smakowite! normalnie jak takie słodziachne do schrupania :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...