wtorek, 22 maja 2012

targi

Zupełnie nie mam czasu na lepienie nowych rzeczy. Mam wrażenie że do czerwca to się nie zmieni. Wszystkie nowości które ulepiłam na Święto Saskiej Kępy szybko się rozeszły i tak w zasadzie nie mam dziś nic do pokazania.

Dlatego zamiast po aż kolejny pokazywać coś co już było zaparzam na dwie kolejne imprezy ;)

W sobotę jak wspominałam w poprzednim poście odbędzie się kolejna edycja Uwolnij Łacha
Centrum Promocji Kultury ul. Podskarbińska 2 Warszawa

I w niedzielę zapraszam do Klubu Balsam ul. ul. Racławicka 99


Obie imprezy zaczynają się o 12.00


I co najważniejsze, zapowiada się ładna pogoda ;)



 A po targach zaczynam sesję więc niestety jestem zmuszona zawiesić przyjmowanie zamówień do 4 czerwca -.-





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...