środa, 4 lipca 2012

Golden Spoon

Złote łyżeczki z musem z borówek amerykańskich i kremem czekoladowym, była jeszcze z kremem malinowym ale ktoś ją już przygarnął.

Same łyżki są bardzo duże, mają 6 cm długości. Kupiłam je na kolczyki ale okazały się sporo za duże i za ciężkie.

Mimo tego że wisiory są same w sobie bardzo proste to strasznie mi sie podobają ;)






Wczoraj nad Warszawą była burza, albo raczej burze bo błyskało się z każdej strony. Razem z przyjaciółmi uznaliśmy że tak piękne okoliczności przyrody nie mogą się zmarnować i skończyliśmy nad Wisłą po praskiej stronie. Przez cały wieczór udało mi się zrobić raptem jedno zdjęcie ale i tak było wesoło ;)






7 komentarzy:

  1. Oj tez chciałabym burzę, ostatnią widziałam rok temu ;/
    A łyżeczki śliczne, najbardziej podoba mi się ta z niebieskim kremem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wczoraj była burza ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooooo..... ale pyszne te łyżeczki... prawdziwa złota zastawa!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog ;) zapraszam do mnie http://www.welovefashionstar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to wygląda. Po prostu cudo.
    sweetdreamsaremylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...