niedziela, 7 października 2012

Work in progress

W przyszłym tygodniu nie będę miała czasu ani na lepienie ani tym bardziej na blogowanie ;(
Moi rodzicę postanowili że to ostatni moment kiedy mogą pojechać na pielgrzymkę do Ziemi Świętej i tak zostaje sama z siostra i ze sklepem rodziców. Będzie ciężko przez tydzien łączyć studia, prowadzenie własnej firmy i firmy rodziców, ale mam nadzieję że podołam ;)

Mając to wszystko na uwadze uznałam że ten weekend to idealna okazja żeby trochę nadrobić z lepieniem i z nowymi rzeczami. Będą ceramiczne cudeńka których dawno już nie robiłam, halloweenowe ozdóbki, nowe nuteleczki i nowa obudowa ;)

A dziś mam fotki które wczoraj zrobiła mi siostra. Uczy się obsługiwać lustrzankę ^^



Sporo pracy przed nią ;)

8 komentarzy:

  1. aż zazdroszczę takiego miejsca do pracy.... cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam i tak uważam, że zdjęcia są świetne, nawet niewyraźne, nadają taki fajny klimat pracowni. (:
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszym zdjęciu w tle widać fajny kuferek czy pojemnik z szufladkami, gdzie można taki dostać? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mój chyba kupiłam po prostu w Carrefourze ale w każdym sklepie budowlanym powinnaś coś takiego znaleźć

      Usuń
    2. widziałam coś podobnego w netto :)

      Usuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest super. Pogratuluj Siostrze :-)
    Czekamy na efekty weekendowych poczynań.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, sporo pracy ;)
    Ale lustrzanka jest intuicyjna, wystarczy złapać podstawy. No i autofocus się przydaje, przynajmniej na początku, bo ręczne strojenie ostrości bywa wredne i mylące ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...