wtorek, 2 października 2012

wyniki konkursu- opóźnienie

Przepraszam Was ale dziś nie dam rady ogłosić wyników. Dopiero wróciłam do domu po cieżkim dniu i już nie mam na nic siły.
Dziś zaczął się dla mnie rok akademicki, być może już ostatni ;) W tym roku czeka mnie pisanie magisterki i już wiem że to nie będzie łatwe i przyjemne. Ale mam nadzieję że dam rade i że w tym czasie nie zaniedbam firmy i bloga.

Znalazłam dziś w końcu punkt  który naprawia aparaty w Warszawie, blisko mnie, firma rodzinna, wszystko cacy tylko jak pojechałam do nich o 17 to pocałowałam klamkę.Też bym chciała pracowac 4 godziny dziennie -.-

Więc dalej nie mam aparatu, w między czasie uszkodziłam kompakta mamy ( pojawiaj mi się 3 czarne kropki na każdym zdjęciu, ktoś wie co to może być?) i dalej nie mam czym cykać fotek.

Ale dość narzekać i wywodów dziś pokażę Wam zdjęcia z sesji z Pauliną która wygrała konkurs i jako jedyna zgłosiła się po nagrodę ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...