niedziela, 4 listopada 2012

Złotaszafeczka

Nie działa mi poprawnie spacja-.-

Nie czułam się ostatnio najlepiej, przez co nie napisałam nawet zdania do pracy magisterskiej, ulepiłam tylko zamówienia klientek (a święta się zbliżają...). mój luby pojechał do swojej babci a najchętniej nie wychodziłabym z pod kołdry.... Dlatego nie cierpię okresu przed świętami bo wiem że wszystko będzie pędzić w moim życiu szybciej niż zazwyczaj ale zapach choinki i świątecznych potraw zawsze mi to wynagradza ;)
Koniec tego narzekania ;>
Dzis mam dla Was szafeczkę, złoto brązową z masą czekoladowych ozdób ;) Przypomniało mi się że mam całą półkę wolnych pudełek do ozdobienia, trzeba się nimi zająć ;)

Szafeczkę pomalowałam farbami akrylowymi i polakierowałam lakierem od decoupage.






2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...