poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Serialowy poniedziałek

Nie wiem jak Wy, ale ja w trakcie lepienia lubię oglądać seriale. Może oglądać to za dużo powiedziane, raczej słuchać i co jakiś czas zerkać na ekran ;) Ogólnie uwielbiam seriale. Jeden odcinek jest krótszy od przeciętnego filmu dzięki temu łatwiej jest mi znaleźć czas na oglądanie. Ale przede wszystkim lubię seriale za to że pozwalają zżyć się z głównymi bohaterami. Dlatego chciałabym się  z Wami podzielić moimi absolutnie ulubionymi serialami, zarówno takimi które już dawno się skończyły, jak i tymi które oglądam na bieżąco ;)

Dziś zaprezentuje Wam dwa pierwsze. Kolejne w poniedziałek za dwa tygodnie.

Big Bang Theory czyli Teoria Wielkiego Podrywu 


Główni bohaterowie to: ujmujący ( bądź irytujący) profesor Sheldon- samozwańczy geniusz który twierdzi że już dawno powinien dostać nagrodę Nobla, Rajesh który nie jest w stanie odezwać się do żadnej kobiety na trzeźwo, Howard który wciąż mieszka ze swoja mamą i jako jedyny nie jest profesorem( ale jest magistrem najlepszej uczelni technicznej na świecie), oraz Leonard, fizyk teoretyczny, który próbuje podbić serce Penny - ślicznej dziewczyny z Nebraski która zostaje jego sąsiadką.
Choć temat może wydawać się oklepany serial jest rewelacyjny. Sposób, w jaki Sheldon podporządkowuje sobie Leonarda i resztę paczki przez stworzenie umowy lokatorskiej , szczegółowy plan dnia, wizyty w sklepie z komiksami czy w Cheesecake Factory bawią do łez; gagi faktycznie śmieszą a na dodatek można się dowiedzieć wiele ciekawostek z dziedziny fizyki, astronomii czy chemii.
 Science is fun!
Jeśli jesteś geekiem, to serial dla Ciebie ^^

That's 70s Show
 

 Jeśli kochacie lata 70 to bardzo mocno polecam ten serial. Schemat jest podobny do Big Bang Theory ( a raczej na odwrót, ten serial jest starszy) . Tu  mamy grupę przyjaciół którzy kończą szkołę, przezywają pierwsze miłości i rozstania, eksperymentują z używkami, rozmyślają o swojej przyszłości. Serial przedstawia też najważniejsze rzeczy dla lat 70- feminizm, konflikt między pokoleniami, nowe podejście do seksualności i używek, problemy z jakimi borykała się Ameryka (problemy gospodarcze, brak zaufania do rządu itp) w tamtych czasach ale także to co działo się w kulturze.Oczywiście wszystko z przymrużeniem oka, w końcu to serial komediowy. Z punku widzenia anglisty to też fantastyczne źródło powiedzonek i zwrotów z tamtych czasów ;)
W każdym sezonie są też odcinki specjalne poświęcone np zespołowi KISS, czy Queen ale także mojej ukochanej książce On the Road. Jak dla mnie serial kultowy, serdecznie wam go polecam ;)

P.S. Marzy mi się taka "piwnica Erica" ;>

Jakie są Wasze ulubione seriale?

Buziaki, LL





11 komentarzy:

  1. ja odkryłam ostatnio szkarłatną wdowę dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wręcz uwielbiam Teorię Wielkiego Podrywu *o* Za That's 70s Show nie przepadam ;c Jeszcze lubię Dwie Spłukane Dziewczyny, polecam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te seriale, o których piszesz też lubię i oglądam :-)
    Jeszcze: "Jak poznałem waszą matkę" i pewnie coś by się jeszcze znalazło, ale najbardziej ze wszystkich seriali uwielbiam "Chirurgów" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Ciebie do Liebster Blog. Pytania na moim blogu: http://kamilove-arcydziela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ''The walking dead'' :) niestety już skończyli emisje na FOXie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ^^ Czekam na kolejny sezon z niecierpliwością

      Usuń
  6. Zdecydowanie lubię kryminalne seriale "CSI LV" albo "Cold Case", no i troszkę staroci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z pierwszym akapitem postu- mam dokładnie tak samo! :D Jesli czegoś nie oglądam to nie mogę się skupić na tym co robię xD (dość absurdalne ale tak mam :P) Fajnie że nie tylko ja tak mam bo już się bałam że jestem dziwna ;D Ja w sumie nie mam ulubionego serialu :) Jest dużo fajnych więc trudno zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię wymienione przez Ciebie seriale, zwłaszcza pierwszy. Ale moim ulubionym zdecydowanie jest "Doctor Who", udało mi się nawet przekonać do niego chłopaka i tatę :D. A ostatnio wciągnęłam się jeszcze w "Grę o tron". W nowych serialach nie lubię tylko tego, że trzeba czekać tydzień na kolejny odcinek ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie nie mogę przekonać do doktora, ale zamierzam dac mu szansę ;) Grę o Tron jak najbardziej ogladam ;)

      Usuń
  9. Świetna notka ;3 Obserwujemy? :3
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...