piątek, 26 lipca 2013

Geometrical necklace tutorial

Hej!
Dziś mam dla Was tutorial na geometryczny wisior. Marzył mi się taki na wakacje więc postanowiłam go zrobić w tym tygodniu. Za tydzień będę się już pewnie pakować i przygotowywać dla Was posty na zaś ;)

Potrzebujemy:
  • Masa Premo Różowa
  • Masa Premo Accents Perłowa
  • Masa Premo Accents Szmaragdowa perłowa
  • Masa Premo Accents Fioletowa perłowa
  • Nożyk
  • Igły 
  • Łańcuszek

Dobrze wyrabiamy masę i formujemy kulki. Z każdej masy bierzemy po pół kostki. 

Następnie nożykiem nadajemy im kształt kwadratu. Nie musi być idealny, zaraz będziemy dalej obrabiać kształt.

 
 Następnie ścinamy boki pod kątem, tak żeby nadać naszej modelinie kształt bryły.






Nie dałam rady zrobić odpowiednich zdjęć wiem mam filmik na którym widać jak ścinać ścianki ;)
Musicie mi wybaczyć jakość ale kręcenie i lepienie w tym samym momencie to nic prostego ;)



Gotowe elementy przekuwamy, możemy pomóc sobie igłą. Przed przebiciem polecam wrzucić kostki na kilka minut do zamrażalki ;)


 Z resztek zrobiłam mniejsze bryły, połączyłam kolor perłowy z różowym.




Po wypieczeniu możemy oszlifować rogi papierem ściernym lub w całości je wypolerować ale jak dla mnie takie surowe as najfajniejsze ;)

 Kolor perłowy wygląda jak kamień, super efekt ;)
 Pozostałe accenty też są jakby dwukolorowe ale trzeba się mocno przyjrzeć.



Łącze ze sobą wszystkie cztery kamienie i dodaje łańcuszek.
I mamy idealny wisior do prostych koszulek ;)




A za tydzień może tutorial na pralinkę?

12 komentarzy:

  1. Jejku jak można w piękny sposób uformować modelinę prostymi ruchami:) Fajny sposób na kawałki, których już się później nie użyje. Jestem jak najbardziej za kolejnym tutorialem na pralinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak wolę słodkości z modeliny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno! Za każdym razem, jak tylko wchodzę na Twojego bloga i czytam nowe posty, to wiesz, co mi przychodzi do głowy? To:
    http://images.wikia.com/leagueoflegends/images/6/66/Iffem_shut-up-and-take-my-money.jpg

    Naszyjnik jest po prostu genialny, świetnie, że nie zamykasz się jedynie w słodkościowo-jedzeniowych pomysłach! Te perłowe kolory na zdjęciach wyglądają kapitalnie, pewnie na żywo prezentują się jeszcze lepiej. Myślę, że naszyjnik z dużych kulek też wyglądałby świetnie, choć może nie tak "kamiennie".

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! A właśnie przedwczoraj oglądałam na allegro takie naszyjniki ale okropnie drogie, już wiem jak zaoszczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) . Na pralinke , hmm... każdy na pewno wie jak ją zrobić więc może coś takiego niespodziewanego jak ten wisior :)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny naszyjnik, bardzo mi się podoba! :D Do białego topu idealny. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają jak prawdziwe kamienie ;) Zapraszam do mnie na perfettojewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej chyba te premo accents biją na głowę fimo effect perłowe-wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię tutoriale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Niedawno taki stworzyłam i właśnie zaprezentowałam go na blogu. : ) Oczywiście napisałam, że praca jest Twojego pomysłu. ; )

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...