sobota, 21 września 2013

Biała obudowa z logo !

W końcu przeziębienie dopadło mnie na całego... Ale ma to swoje dobre strony. W końcu nadrobiłam odwiedzanie ulubionych blogów, subskrypcji na youtubie,,, Mama też kilka nowych pomysłów na tutoriale i nowe ozdoby. Internet potrafi inspirować ;)

Dziś ma dla Was obudowę którą zrobiłam już jakiś czas temu ale dopiero kilka dni temu znalazłam zdjęcia ( tak to jest jak się używa więcej niż jednej karty pamięci w aparacie ;)

Obudowa ma logo firmy podesłane przez klientkę. 





Ja wracam do leniuchowania ;)
Przyjemnego weekendu Wam życzę, tym bardziej że pogoda za oknem jest dziś całkiem ładna ;)
Buziaki, LL

6 komentarzy:

  1. Kochana, uwielbiam Twoje prace, kilka sobie nawet sprawiłam, ale bój się Boga, nigdy nie odmieniamy słowa LOGO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze zdrówka! Po drugie jak tak oglądam te słodkie obudowy, to żałuję, że mój telefon to przedpotopowy stworek;-) Dosłownie;-) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Logo to świetny pomysł, i myśle że fajnie by było gdybyś zaprojektowała swoje i umieszczała na obudowach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie obudowy. Ta jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...