wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt!




 Wczorajszy dzień upłynął mi na ubieraniu choinki i dekorowaniu mojego pokoju. Standardowo moje kociaki i pies nie odstępowały mnie na krok- bombki, łańcuchy i włosie anielskie to ich ulubieńcy ;)

U siebie w pokoju nie mam miejsca na choinkę więc zawiesiłam na ścianie fioletowy łańcuch. Miał być biały ale niestety nie znalazłam takiego w żadnym sklepie...

 Do łańcucha dodałam białe lampki, szyszki, bombki i moje srebrne serduszka z poprzedniego postu. Spryskałam je jeszcze brokatem dla lepszego efektu ;)
Jak Wam się podobają moje eksperymenty?
 
Choinkę mamy do samego sufitu ;)
Taką choinkę właśnie lubię, dużą, kolorową, z całą masą ozdób ;)
 

 







 Dexterowi bardzo spodobał się pluszowy renifer, tak bardzo że musiałam go zdjąć. To mogłoby się skończyć choinkową katastrofą ;)






Z okazji zbliżających się Świąt życzę Wam wszystkim dużo radości, zdrowia, spokoju oraz rodzinnej atmosfery i całej masy nowych pomysłów i inspiracji do tworzenia !
 
Ania

10 komentarzy:

  1. Kiedy jasna gwiazdka błyśnie
    Niech Ci serce radość ściśnie
    Niech choinka jasno świeci
    Niech nadziei płomień wznieci
    Niech kolęda zabrzmi w koło
    Niech świat śmieje się wesoło
    Będzie miło i serdecznie
    A Twe szczęście niech trwa wiecznie.
    tego życzy
    Skimmia z kwiatów natury

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dekoracje świąteczne! Co powiesz na wspólna obserwacje? http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  3. wesołych Świąt oraz mnóstwa twórczych pomysłów i samych miłych chwil w 2014 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna choinka! Moge sobie tylko wyobrazic jak pieknie pachnie. W Hiszpanii niestety zywe choinki nie pachna i sa bardzo drogie dlatego u nas zagoscila sztuczna... Ale co zrobic, jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :P Zdjecie bialego kotka wpatrujcego sie w blyskotki jest niesamowite!! Piekne zwierzaczki, moze dzis do Ciebie przemowia?? hiihi ;)
    Wesolych,radosnych i rodzinnych Swiat Bozego Narodzenia dla Ciebie i Twoich Najblizszych zyczy Ania z http://dulcebisuterias.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny aniołek, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje i choinka - ja też taką lubię najbardziej :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna choinka:)
    Mam nadzieję, że miałaś cudne Święta. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...