środa, 5 lutego 2014

Deserowe bransoletki na rzemieniu

 
Dziś seria nowych bransoletek. Jeszcze je sprawdzam i testuje i zaraz będą dostępne w sprzedaży. Muszę poprawić tylko jeden mały szczególik ;)

 Przez przypadek znalazłam te przekładki w hurtowni i od razu wiedziałam co z nich zrobię.
 Rzemienie kupiłam jakieś pół roku temu i w końcu znalazłam dla nich zastosowanie !


 Dla tych co wolą herbatę , voila :




Jedną z nich będziecie mogły wybrać w rozdaniu. Jeszcze tylko nie zdecydowałam którą i gdzie, tu czy na fb. Jak byście wolały?

5 komentarzy:

  1. Omg jakie cudowne! :)
    Mi bardziej odpowiadałoby na blogu :DD
    Z herbatką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie słodkie, a bez kalorii;-) Ja jestem za rozdaniem na blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! bardzo oryginalne te rzemyki, od sznurków takie bardziej eleganckie - sama myśl tego typu przekładek może być dobra - na pewno znajdą się takie na których można poprzyklejac od razu rzeczy - w sensie że bez "tacek"
    Gratuluję pomysłu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Dobrze czasem wypróbować coś nowego:) Bransoletki prezentują się i słodko i elegancko, świetny dodatek♥ Ja bym wolała rozdanie tu, na blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...