niedziela, 9 listopada 2014

Bransoletki na bogato

Dziś mam dla Was zdjęcia nowych bransoletek. Wszystkie są bardzo bogate. specjalnie do nich kupiłam nowe sznury koralików. 

Chciałam żeby każda bransoletka miała jak najwięcej modelinowych elementów. Nie podobają mi się
bransoletki w który góra trzy elementy są z masy a reszta to metalowe zawieszki z Chin.

 Moim klientką bransoletki przypadły do gustu co niezmiernie mnie cieszy ;) Dorabiam je na każde targi a w grudniu będziecie je mogły nabyć w jednym z warszawskich centrów handlowych. Ale o tym kiedy indziej ;)



Do czekoladowej nie udało mi się dobrać sensownych koralików więc zostawiłam same słodkości. Pasował mi jedynie chłopiec z howlitu ale przez duże zamówienie na zakładki z tym elementem już mi się skończył...


Przypominam o rabacie na mikołajkowe zakupy ;)


Pozdrawiam z Mazur ;)

LL

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...