czwartek, 6 listopada 2014

Twoje słowo !

Teraz możesz mieć ciastko z Twoim ulubionym słowem,imieniem.... ja mam swoje z napisem Lemon Lovely ;) Muszę zrobić broszkę, będę miała identyfikator na targi ( najbliższe targi 15-16.11 Dom Polonii na Stary Mieście)



Po długich poszukiwaniach znalazłam mały alfabet do odciskania. Tak się naszukałam a cały czas miałam go
pod nosem, w sklepie w którym regularnie robię zakupy ;)

Na początek powstało kilka ciastek. 
Mam swoich faworytów, które Wam podobają się najbardziej?





Równo za miesiąc Mikołajki. To najlepsza pora na zakup drobnych upominków. Z tej okazji mam dla Was rabat na zakupy w moim butiku. Ważny tylko przez ten długi weekend


Udanego weekendu,
LL


1 komentarz:

  1. Od dłuższego czasu obserwuje jak urocza, słodka i dziewczęca biżuteria stopniowo przenika do świata kobiet. Biżuteria srebrna ozdobiona ciasteczkami, owocowymi motywami i cukierkami już nikogo nie dziwi, ale zaskakuje i podkręca apetyt....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...