środa, 18 września 2013

Fioletowe zamówienie i inne

Nawet nie wiem kiedy minął mi dzień, wpadłam w ciąg lepienia więc pod koniec miesiąca spodziewajcie się nowości.

Dalej walczę z pracą magisterską dlatego przez jakiś czas nie będę realizować indywidualnych zamówień. Szykują mi się też spore targi więc pracy mam aż nadto ;) ( i jak tu pisać....)

Dziś zdjęcia zamówień z ostatnich dni. Sporo starych wzorów które miło było ulepić po dłuższej przerwie. I na dodatek dużo fioletu, a to lubię ;) Do zamówienia zużyłam prawie całą kostkę fioletu z linii Premo. Bardzo ciemny, ale ładny fiolet, polecam go wypróbować ;)


















Dobrej nocy ;)
LL

15 komentarzy:

  1. Dużo różności! Ta babeczka w stylu kota z Cheshire rozbroiła mnie na łopatki.

    O czym piszesz swoją magisterkę (o ile wolno mi zapytać i jeśli nie wspominałaś o tym mnóstwo razy wcześniej). W każdym razie - owocnej walki z pisaniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze o miłości i romansach w filmach i scenariuszach Tarantina ;) Ale idzie mi baaaardzo powoli ^^

      Usuń
  2. Uwielbiam ten naszyjnik z kopertą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakim aparatem pstrykane były te fotki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a obiektyw? :)

      PS. właśnie coś mi to nie wyglądało na naszego Lumixa:P

      Usuń
    2. Mój Lumix się starzeje, w zeszłym roku zapiaszczył mi się obiektyw i po czyszczeniu to już nie ten sam aparat... A to zwykły kitowy obiektyw ;) Ale zbieram na piędziesiątkę

      Usuń
    3. ja odkąd wyprowadziłam się od rodziców muszę się zmagać z moim Canonem... mam 550D i też kitowy obiektyw 18-135mm, ale co on mi już nerwów napsuł to masakra:/ jednak Lumix w moim przypadku był nie zastąpiony:P te fotki pstrykasz w trybie macro czy jakimś innym? u mnie mankamentem w tym aparacie jest to, że strasznie ciemne albo mdłe mi te zdjęcia wychodzą...

      Usuń
    4. To moja siostra robi zdjęcia bo to jej aparat, jest na studium fotograficznym. Z tego co wiem to wszystko ustawia na manualu, nie używa żadnych trybów

      Usuń
  4. Och jakie cudne smakowitości, szkoda tylko że z plasteliny! *3*

    OdpowiedzUsuń
  5. słodką bransoletkę, aż chce się zjeść

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik z kopertą jest cudny, jak zresztą wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ! ^^ Nie mogę się napatrzeć :))
    zdjęcia są świetne *u*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super *u*
    Najbardziej podobają mi się babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym poście każdy wyrób przemówił do mnie indywidualnie. Każdy jest inny, każdy ma w sobie coś wyjątkowego, co bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...