piątek, 6 września 2013

Tutorial: Pralinka

Hej!

 Dziś w pospiechu cały dzień ale udało mi się zrobić tutorial na pralinkę o której już kiedyś wspominałam.



Potrzebujemy:
-masa Premo Raw Sienna
-masa Premo Blush
-nożyk z falowanym ostrzem
- transculent liquid i kawałek
Burnt Umber do sosu

Ponadto : wykałaczkę, zwykły nożyk i szpilki i coś do wałkowania


 Do rozwałkowania mojej masy użyłam mojej maszynki do makaronu




 Obcinamy nadmiar modeliny. Ma być jej tyle żeby nie było widać koloru różowego, ale brązowa modelina nie może na siebie nachodzić.
 Rolujemy i powtarzamy to samo z drugą kulką

 Nadajemy naszym kulką pożądany kształt
 Przekuwamy je delikatnie szpilkami.
Rozrabiamy ciemny brąz z transculent liquid i nakładamy " czekoladę" na pralinki za pomocą wykałaczki

 Odcinamy po kawałku z każdej pralinki. Musicie uważać żeby nie uciąć za dużo, wtedy szpilka może wyjść na wierzch.
 Pralinki są gotowe do pieczenia. Jeśli macie ochotę możecie dodać jakieś ozdoby.
 Po wypieczeniu możemy tylko polakierować czekoladę błyszczącym lakierem. U mnie powstał charms i zawieszka ;)

A ja zmykam na weekend na działkę świętować moje urodziny.
Z tej okazji będę miała dla Was małą niespodziankę w przyszłym tygodniu ;)

Miłego weekendu !


15 komentarzy:

  1. rewelacja!!! :) sliiiiiczne

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc to tak powstają te cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super tutorial! na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam takich gęstych zębów by odciskać taki mały ślad xD

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;*
    tutorial treściwy i przydatny, czyli to co tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i przydatny tutorial.
    No i w wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają jak prawdziwe :) Na pewno kiedyś skorzystam z tego tutorialu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne...brawo!!!
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego ;* tutorial prosty, ale przydatny

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie słodka pralinka, ja co prawda wiem od dawna jak ją zrobic, ale pewnie niejednej osobie taki tutorial się przyda ;) Poza tym można go chyba śmiało wykorzystac do jeszcze innych modelinowych wyrobów, np. batoników :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...