piątek, 15 listopada 2013

Uwaga na palce !

Dziś dam Wam odpocząć od świątecznych wzorów ;)




 Chyba jeszcze nigdy nie robiłam pierścionków w kształcie tortów. Jestem zadowolona z efektu więc może powstaną kolejne ;)



 A to pierścionek w którym się po prostu zakochałam i niestety bardzo szybko się musiałam z nim rozstać, jak nic ulepie sobie taki tylko dla siebie ;>


.
 

Spędziłam dwa dni w Blue City... nawet nie chce myśleć co będzie w grudniu ^^'
W grudniu będę w tym samym miejscu przez całe 4 dni.
więc już teraz zapraszam Was na mikołajkowe zakupy między 2 a 5 grudnia ;)




Trzymajcie się cieplutko
LL

10 komentarzy:

  1. Cuda :)Z chęcią przygarnęłabym takie pierścionki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. aż zjeść by sie chciało :3 cudeńka :))
    Zapraszam na nowego bloga http://next-smile01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pierscionek z tarta faktycznie wyszedl rewelacyjnie a wyglada bardzo smakowicie, przypomina tarte , jaka jadlam u mamy latem hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Twoje stoisko robi wrażenie! Przechodząc na pewno bym przystanęła, żeby pooglądać i może coś kupić :) Torty śliczne, ale rzeczywiście tarta robi ogromne wrażenie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tarta - cudowna <3 Nic dziwnego, że się zakochałaś, bo ja też ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! To stoisko robi wrażenie! Jak widzę ile tego jest....chciałoby się wszystko mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...