wtorek, 28 stycznia 2014

Moje ulubione ciastka

Tak, dziś moje ulubione ciastka w wersji modelinowej. Uwielbiam ciasteczka z cukrem. Super do kawy czy herbaty...mmm rozmarzyłam się ;)

Breloki składałam dziś rano. Jeszcze palce mnie bolą...



.. ale było warto, jestem z nich bardzo zadowolona. Gdybym nie miała już tylu słodyczy przy kluczach to pewnie zwinęłabym jeden z nich ;)








Dodatki zamówiełam w Passionroom, Pierwszy raz robiłam tam zakupy i znalazłam kilka perełek ;)
Dziękuję Dominice z bloga AlwaysMade, gdyby nie zniżka pewnie bym się nie skusiła na te śliczności ;)

Na fanpagu trwa konkurs. Do wygrania są dwie bransoletki ;)
Zapraszam Was serdecznie do wspólnej zabawy 

Życzę Wam spokojnej nocy,
LL

5 komentarzy:

  1. Więc nie tylko ja jestem fanką ciastek z cukrem :D Niby zwykłe ciasteczko z kryształkami cukru na wierzchu, a smakuje naprawdę bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są urocze, nr 2 najpiękniejszy♥ Jednak składanie breloków jest straszne:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...