sobota, 25 stycznia 2014

"Straszna" obudowa

Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie obudowy na jej telefon ( notabene ma taki sam jak jak ja, wśród moich znajomych jest jakaś plaga ^^). Etui miało być fioletowe z elementami Halloween - dyniami, duchami, nietoperzami. Ciastka oczywiście tez miały być.



 
 Drugą obudowę zrobiłam dla innej koleżanki. ale na ten sam model telefonu ;)
Miał być czarny kot, czekoladki, serce.. i brak śmietany.
 Dodałam jeszcze pączka i truskawkę.

Czasem zdarzają mi się takie nietypowe zamówienie. Czasem dobrze jest zrobić coś innego ;)

Miłego popołudnia
LL


7 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podobają ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne etui i jedno i drugie, a na pewno nie powtarzalne :) musiałaś się pewnie przy nich napracować, ale dla efektu końcowego warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze etui jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak robisz czekoladki ?
    next-smile01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Zostałaś nominowana do LBA! Bardzo lubię Twój blog więc postanowiłam okazać to choć w ten mały sposób.
    Tutaj przeczytaj więcej: http://ktogus.blogspot.it/2014/01/nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...