sobota, 12 lipca 2014

Słodkie BABECZKI nowe naszyjniki

Myślałam że te babeczki już dawno pojawiły się na blogu... ale tak sobie przeglądam i wcale ichnie ma ;)

Przy tej babeczce wykorzystałam nowy kolor od Fimo, rose quartz. To nowa masa typu effect z linii pastel.Kolor bardzo przypadł mi do gustu. Jest lekko przeźroczysty a zarazem jakby przydymiony.Warto wypróbować ;)
 Teraz komplet babeczka w formie wisiora plus kolczyki. Obie z cudnym cytrynowym kremem ;) W sam raz na lato !
 I na koniec babeczka z orzechowym kremem.

Dziś czeka mnie ciąg dalszy remontu. Nie narzekam bo pogoda i tak nie sprzyja spacerom. Oby przyszły tydzień był ładniejszy ;)

3 komentarze:

  1. Cudne! Bardzo podoba mi się kolorystyka cytrynowych babeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne babeczki :)
    Ja kolor rose quartz mam już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...