wtorek, 15 lipca 2014

Wyzwanie blogowe (dzień 2) – Dlaczego bloguję

Dziś kolejny dzień wyzwania z bloga Uli.

Dlaczego bloguję?
Na początku traktowałam bloga jako miejsce do prezentowania moich prac. W postach pojawiały się zdjęcia i jakieś zdawkowe informacje. Bardzo długo nie zdawałam sobie sprawy z tego ile możliwości kryją w sobie blogi. Dopiero z czasem gdy zaczęłam obserwować inne blogi zaczęłam bardziej przykładać się postów, zdjęć i systematyczności. Z tym ostatnim rożnie bywa ale staram się jak mogę żeby chociaż 1-2 razy w tygodniu wpaść tu choć na chwilę.

Bloguję bo:

1.  To moje miejsce w sieci. Dzięki niemu mogę obserwować jak zmieniają się moje prace. I za kilka lat miło będzie tu wrócić i przypomnieć sobie to wszystko ;)



2. Dzięki własnemu blogowi poznałam masę fantastycznych blogów. Nie tylko modelinowych. Uwielbiam czytać o Waszych podróżach, kosmetykach, oglądać Wasze wnętrza, pożyczać przepisy, uczyć się nowe rzeczy dzięki projektom DIY i rozwijać, jak dzięki temu wyzwaniu ;)

3. Dużą radość sprawiało mi pisanie o modelinie, lepieniu i robieniu krótkich tutoriali ( wszystkie te posty znajdziecie tu ). Niestety na chwilę obecną nie mam na to czasu ale wiem że wrócę do tej serii postów. Niezwykłą satysfakcję sprawiały mi Wasze komentarze, pytania i rady.

4. Blog jest również miejsce rozwoju mojej firmy. Łączy ze sobą wszystkie portale i media społecznościowe na których możecie mnie znaleźć. Tu mam swój mały sklepik, tu nawiązałam pierwsze poważne współprace. To daje dużo satysfakcji i motywacji do dalszego działania.




5. Lubię. Choć nigdy nie przepadałam za pisaniem jako takim ( np. pracy magisterskiej...) to tu jest inaczej. Tu nie muszę pisać, tu mogę pisać kiedy chcę i o czym chcę ;) Albo nie pisać wcale i pokazywać Wam zdjęcia moich słodkości ;)

6. Uwielbiam czytać Wasze komentarze. To najlepsza motywacja ze wszystkich ;)

Jutro kolejny post i nowy temat ;)

Trzymajcie się ciepło !
LL
 

4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądają te ciasteczka :D I widać, że jest ogromny postęp, chociaż te pierwsze też wyglądały super. Pisz dalej, pokazuj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca magisterska to zło wcielone :D dziwnie jest czytać o niej w kontekście pisania bloga. Cieszę się, że wzięłam udział w tej akcji blogowej, bo znalazłam Twój blog na blogspocie, a kojarzę Cię tylko z photobloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie ciesze z tego wyzwania, jestes kolejna osobe ktora mnie znala z photobloga :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. masz rację, tutaj nic nie trzeba, tutaj się chce :)

    (bardzo fajny kursor)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...