sobota, 4 października 2014

Słodkie słuchawki do kwadratu

Zrobiłam już kilkanaście par słodkich słuchawek, ale te które Wam dziś pokazuję przebijają je wszystkie. Nie dość że maja krem i słodkie dodatki to są całe różowe <3  Mają piękny, jasny odcień różu. To połączenie bardzo przypadło mi do gusty ;)




Mam nadzieję że podobają Wam się tak samo jak mi ;) Słuchawki ozdobiłam dla klientki jeszcze przed moim wyjazdem do czeskiej Pragi. Dlatego zdjęcia nie są najlepszej jakości bo robiłam je na szybko.

Pogoda zapowiada się piękna - zamiast planować spacery planuje remont. Dziś zaczynamy remont mojej pracowni i w końcu doczekałam się blatu w kuchni, ma być dziś ;)

Mam nadzieję że Wasz weekend zapowiada się równie dobrze jak mój ;)
Trzymajcie się cieplutko, 
LL

9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...