sobota, 17 stycznia 2015

Nadrabiam zaległości

 Hej!
Wracam po nawale pracy w grudniu. Ten grudzien pobil wszelkie rekordy. Gdyby nie pomoc mojej siostry byloby źle. Dzięki jej pomocy wszystkie zamówienia wyszły na czas a ja mogłam pospać chociaż sześć godzin na dobę ;)

Teraz w styczniu wolnego czasu wcale mi nie przybyło. Wróciłam do pisania pracy magisterskiej( jeszcze tylko 20 stron !!!) która konsumuje teraz 80% mojego czasu. Więc na nowości modelinowych nie spodziewajcie się zbyt szybko. Chciałabym żeby było inaczej ale chce w koncu dokończyć magisterkę.

Przez brak czasu w grudniu na cokolwiek nie zdążyłam pokazać Wam wszystkich domków. Nadrabiam to dziś ;)







Mam jeszcze trochę niepublikowanych prac( o niesfotografowanych nawet nie wspomnę) wiec postaram sie to wszystko nadrobić a pod koniec lutego wracam z nowymi pomysłami. Chyba że nie wytrzymam i złamie sie wcześniej ;)

Moja pracownia nabrała kształtu, czekają mnie jeszcze spore porzadki zanim pokarze Wam efekt końcowy ale już teraz jestem z tego miejsca bardzo zadowolona. Miedzy innymi przez przeprowadzke i urządzanie mieszkania jestem mniej aktywna na blogu i facebooku. Ale i w tym temacie wszystko się powoli uspokaja ;)

Pozdrawiam Was gorąco
LL

6 komentarzy:

  1. Jakie cudaśne chałupki! :o
    Szczególnie ta w wersji najbardziej świątecznej :)
    Zapraszam do pozostawienia po sobie śladu na moim blogu, który staram się rozkręcić po długiej przerwie: handmade-gaba.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się domek na trzecim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosz...wszystkie do zjedzenia !!!

    a przy okazji małe co nieco u mnie :)

    http://homezoyka.blogspot.com/2015/01/20-styczen-2015-vanilliowe-giveaways.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te piernikowe chatki! :-))) Można je schrupać :-)
    Trzymam kciuki za pracę! :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są urocze, ale ten pierwszy i brązowy najlepsze:) pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Om nom nom''- powiem :)) niczym ciasteczkowy potwór z ulicy Sezamkowej :) Wyglądają pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...