czwartek, 18 lipca 2013

Nieszczęsne torty cześć 2 i ostatnia

Dziś kolejna porcja tortów. Już ostatnia so don't worry.
Jeszcze jedna para na różowo, reszta tęczowa ;)


Zapomniałam w tortach o kolorze żółtym więc nie są idealne ;)
ale myślę że i tak wyglądają ok






To moja ulubiona para. Pojechała chyba do sklepu w Falenicy. Chciałabym mieć tę parę na wakacje więc może jeszcze przed sierpniem wezmę się za torty ponownie ;)








I trochę skłamałam bo jeszcze tort się pojawi, ale już w innej formie. I dopiero jak dopadnę aparat ;)))

Zapraszam na mojego Instagrama ( tak oficjalnie czuję sie hipseter ;D )
Nowy telefon w końcu mi to umożliwił. Więc możecie podejrzeć co tam u mnie słychać, w pracowni itp ;)
http://instagram.com/xlemonlovelyx

Jeszcze jak by mnie ktoś uświadomił jak zmienić profilowe na instagramie to będę wdzięczna ;)

Zapraszam na jutrzejszy tutorial, nie zapomnijcie do mnie zajrzeć ;)

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...