piątek, 14 marca 2014

Wiosenne babeczki sztyfty

 Słyszałam że w weekend ma powrócić zima... jakoś nie chce mi się w to wierzyć ;)
Trzymam kciuki za słonce i przyjemną temperaturę. weekend zapowiada się pracowicie. I w cale nie mam na myśli modelinowego szaleństwa.
 Dziś mam dla Was zdjęcia babeczek- sztyftów. Zrobiłam je na giełdę minerałów. Bardzo się spodobały więc ulepiłam jeszcze raz i tym razem zrobiłam zdjęcia ;)


 Różowych nie mogło zabraknąć ;)
 

W pracowni pojawiło się sporo tortów i tart. Wszystko pokażę Wam w swoim czasie ;)

LL

7 komentarzy:

  1. Ale super :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!
    Uwierzysz? U mnie padał drobny śnieg. :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję... Ale w Warszawie wcale nie lepie, wichura i deszcz brrr

      Usuń
  3. Piękne jak zawsze. Te malutkie kwiatki są rozkoszne. Czekam więc na torty i tarty;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowe jak dla mnie troszkę za blade, ale pozostałe mają dużo wiosennej siły koloru :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...