czwartek, 17 kwietnia 2014

Świeta Wielkanocne - magnes/jajka/życzenia

Jutro wyjeżdżam na święta na Mazury więc już na dziś zaplanowałam post świąteczny ;)

Na początek magnes. Wykonałam go na zamówienie dla pewnej klientki którą spotkałam jeszcze na giełdzie minerałów ;) Pani bardzo podobały się moje ceramiczne magnesy i zapragnęła podarować coś podobnego przyjaciółce na święta.




Miałam mało czasu ale jestem zadowolona z efektu końcowego. Wszystko prócz drewnianej podstawki i ceramicznego talerzyka ulepiłam ręcznie. 

Pokarzę Wam również pisanki mojej mamy ;) Kiedyś pokazywałam Wam pisanki z muliny które robiłyśmy razem. Znajdziecie je tu. Jeśli macie trochę czasu możecie zrobić sobie pisankę z modeliny z zeszło rocznego tutorialu ;)
Tym razem postawiłyśmy na cekiny ;D






 Te jasne jajeczka skradły moje serce. Są cudne i tak pięknie się błyszczą ;)






Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze z okazji nadchodzących świąt !
Trzymajcie się ciepło, wypocznijcie, zróbcie to na co do tej pory nie miałyście czasu ;)
Z okazji świat mam też dla Was kod rabatowy na zakupy w moim butiku ;)
 -20% na zakupy powyżej 30zł, tylko dla pierwszych 25 osób !
Na zakupy ze zniżką macie cały tydzień. Kod rabatowy wystarczy wpisać w odpowiednim okienku przy składaniu zamówienia.
LL

11 komentarzy:

  1. Te malutkie pisanki są śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pisanki i magnesik. Życzę Ci rodzinnej i pogodnej Wielkanocy :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeuroczy jest ten magnesik! Wszystko świetnie dopracowane :)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany ten magnesik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnes jest świetny, sama chętnie umieściłabym go na swojej lodówce albo podarowała komuś na Wielkanoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, właśnie poczułam wielkanocną aurę ^^ Magnes jest naprawdę cudny, ale pisanki, według mnie, przedobrzone. Ja osobiście wolę te tradycyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw na tacce jest świetny, rzeczywiście, idealny na prezent! Pisanki z cekinami też robią wrażenie, kojarzą mi się z jakimiś smoczymi jajami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Nominowałam cię do Libster Award! Więcej info u mnie: http://violinio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pisanki, zwłaszcza pierwsza! Życzę radosnych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny magnes. :)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...